اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

حاجی‌بگلو: تا پایان دوره ششم محکم از شهردار مشهد حمایت می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۱۸۰۰۵
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
حاجی‌بگلو: تا پایان دوره ششم محکم از شهردار مشهد حمایت می‌کنیم
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تا پایان دوره ششم، محکم از شهردار حمایت می‌کنیم. برخی درصدد هستتند از خدمت به مردم سوءاستفاده نمایند و به منافع شخصی خود برسند؛ البته که اجازه نمی‌دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در نطق پیش از دستور یکصد و یازدهمین جلسه فوق‌العاده علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، اظهار کرد: در ابتدای صحبت‌ها، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدواریم طاعات و عبادات یکایک عزیزان مقبول درگاه احدیت قرار گیرد.نطق خود را پیرامون دو محور تعریف کرده‌ام و محضر شهروندان عزیز مشهدی و اصحاب رسانه عرض می‌نمایم تا ثبت و ضبط شود و بخاطر منافع افراد و اشخاص، منافع شهر را زیرپا نگذاریم.

وی افزود: نخست، از شهردار مشهد مقدس بابت خدمات ارزنده‌ای که ارائه می‌دهند، کمال تقدیر و تشکر را دارم؛ تمامی ارکان مدیریت شهری پیوسته در تلاش هستند که شهر را برای استقبال از بهار مهیا نمایند و خداقوت ویژه عرض می‌کنم.در روز‌های اخیر، مطالبی پیرامون شهردار مطرح شده ولی تاکید می‌کنیم که جناب شهردار! با قدرت به ماموریت‌ها و رسالت خود ادامه دهید و اعضای شورای اسلامی شهر، بنا به طرح سوال و استیضاح ندارند؛ برخی به دنبال منافع شخصی هستند و نباید به آنها توجهی کرد.آقای شهردار، شما رئیس اجرایی شهر هستید و اجازه دخالت به احدی را در انتصابات ندهید؛ اگر هم موردی بود، قطعا از طریق دستگاه‌های قضایی و امنیتی پیگیری خواهیم کرد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: تا پایان دوره ششم، محکم از شهردار حمایت می‌کنیم. برخی درصدد هستتند از خدمت به مردم سوءاستفاده نمایند و به منافع شخصی خود برسند؛ البته که اجازه نمی‌دهیم.

حاجی‌بگلو با تاکید بر اینکه اتفاقات عجیب و جالبی در شورای شهر پیرامون تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری درحال شکل‌گیری است؛ گفت: رئیس شورای شهر، همراه بنده بود و این موضوع را پذیرفت که برخی افراد با فشار و اصرار می‌خواهند تفریغ بودجه را تصویب نمایند. تفریغ بودجه عملکرد شهرداری و میزان تحقق عملیاتی بودجه است تا مورد رصد و پایش قرار گیرد؛ به واسطه تفریغ بودجه درمی‌یابیم که منافع شهر و حق بیت‌المال تضییع شده یا خیر.

وی افزود: بررسی تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹، حدود ۳ ماه و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ حدود یک ماه به طول انجامید؛ در چنین شرایطی، چگونه تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ تنها طی ۳ روز باید بررسی و تصویب شود؟ واقع مایه تعجب و تاسف است. به چه دلیل و به چه اصراری، با وجود انحرافات سنگین موجود در تفریغ، برخی همدل و متحد شده‌اند تا آن را به تصویب برسانند؟ بدانید و آگاه باشید که پای حق شهر و بیت‌المال و آخرت در میان است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در نهایت تاکید کرد: زیبنده نیست که بخاطر افرادی خاص، چنین عمل کنیم و باید در درگاه خداوند منان پاسخگو باشیم و هیچ کاری، بدون حساب و کتاب نخواهد بود.امام‌علی (ع) می‌فرمایند که اگر ظلم دیدید و ساکت شدید، از ظالم هم بدتر هستید؛ از تهدید کسی واهمه ندارم و برای عدالت و حق و حقوق شهر و شهروندان همیشه پاسخگو هستم.امیدواریم هرکسی برای رضای خدا و خدمت به خلق، خدمت می‌کند، توفیق خداوند منان مشمول حالش شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->